Innehållsdeklaration

3 november 2006

Behöver världen ännu en blog? Förmodligen inte, inte i en tid när till och med Irans president har en, men när även frikyrkor uttalar sig mot bloggande kan den rebelliska sidan av mig inte hålla tyst. Det är således nödvändigt att starta en egen blog. (Jag tackar vår moderna teknik för att det aldrig varit så lätt att vara blasfemisk som nu.)

Jag kommer att skriva om dagsaktuell politik, media, mänskliga rättigheter, design, vetenskap och musik i varierande doser. Jag kommer att följa min ideologi – cynicismen – vart den än för mig.

Enstaka inlägg på engelska kommer att förekomma.

Kommentera

